Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina společností PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.
Naši oborníci z oblasti účetnictví dělají všechno pro to, aby klientům poskytovali nejen kvalitní vedení účetnictví, ale také pomáhali řešit problémy jako například výpadky účetních či CFO u klientů, poradenství v oblasti IFRS či zpracování směrnic a metodik. Ve velké míře se také zabývají digitalizací a automatizací účetnictví. V našem účetním oddělení Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše.
Chcete vést jeden z našich týmů?
Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.
Na čem budete pracovat?
- Metodické vedení týmu účetních, komplexní odpovědnost za svěřený tým a jeho odborný rozvoj,
- Tvorba účetních směrnic a postupů,
- Odpovědnost za zpracování účetnictví pro externí klientelu,
- Odpovědnost za dodržování termínů a kvality výstupů,
- Příprava interních reportů,
- Zpracování ad-hoc zpráv pro klienty, aktivní komunikace s klientem,
- Přebírání účetnictví od nových klientů,
- Spolupráce na externích školení,
- Aktivní řešení ad-hoc zakázek,
- Dočasná supervize účtáren klientů, popř. překlenutí výpadku pracovníků klientských účtáren,
- Rekonstrukce klientských účetnictví,
- Spolupráce s odděleními napříč skupinou APOGEO.
Co nabízíme?
- Práci na plný úvazek (pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO)
- Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
- Přátelskou atmosféru, mladý kolektiv, kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
- Multisport
- Podpora vzdělávání (výuka jazyka v rámci pracovní doby, podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti, výuka jazyků…)
- Teambuildingové aktivity
- Příjemnou firemní kulturu a benefity
Co očekáváme?
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Praxe na obdobné pozici min. 3 roky
- Znalost účetní a daňové legislativy
- Výborná znalost MS Office (Excel, Word)
- Znalost ekonomických SW výhodou
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B2)
- Pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů, schopnost týmové spolupráce
- Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti
- Schopnost rychlé orientace v problému a přinášení návrhů řešení