csen
Oddělení: Účetnictví
Praha
Fulltime

Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina společností PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.

Naši oborníci z oblasti účetnictví dělají všechno pro to, aby klientům poskytovali nejen kvalitní vedení účetnictví, ale také pomáhali řešit problémy jako například výpadky účetních či CFO u klientů, poradenství v oblasti IFRS či zpracování směrnic a metodik. Ve velké míře se také zabývají digitalizací a automatizací účetnictví. V našem účetním oddělení Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše.

Chcete vést jeden z našich týmů?

Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.

Na čem budete pracovat?

  • Metodické vedení týmu účetních, komplexní odpovědnost za svěřený tým a jeho odborný rozvoj,
  • Tvorba účetních směrnic a postupů,
  • Odpovědnost za zpracování účetnictví pro externí klientelu,
  • Odpovědnost za dodržování termínů a kvality výstupů,
  • Příprava interních reportů,
  • Zpracování ad-hoc zpráv pro klienty, aktivní komunikace s klientem,
  • Přebírání účetnictví od nových klientů,
  • Spolupráce na externích školení,
  • Aktivní řešení ad-hoc zakázek,
  • Dočasná supervize účtáren klientů, popř. překlenutí výpadku pracovníků klientských účtáren,
  • Rekonstrukce klientských účetnictví,
  • Spolupráce s odděleními napříč skupinou APOGEO.

Co nabízíme?

  • Práci na plný úvazek (pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO)
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
  • Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
  • Přátelskou atmosféru, mladý kolektiv, kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
  • Multisport 
  • Podpora vzdělávání (výuka jazyka v rámci pracovní doby, podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti, výuka jazyků…)
  • Teambuildingové aktivity
  • Příjemnou firemní kulturu a benefity  

Co očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxe na obdobné pozici min. 3 roky 
  • Znalost účetní a daňové legislativy
  • Výborná znalost MS Office (Excel, Word)
  • Znalost ekonomických SW výhodou
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B2)
  • Pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů, schopnost týmové spolupráce
  • Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti 
  • Schopnost rychlé orientace v problému a přinášení návrhů řešení
     

Kontaktujte nás

Odesláním souhlasíte se .

Cookies

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout uživatelský zážitek více efektivní. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
Souhlas můžete odmítnout zde.