csen
Oddělení: Audit
Praha, Brno
Fulltime, parttime

Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.

Naši oborníci z oblasti auditu dělají všechno pro to, aby klientům podávali srozumitelné a precizně zpracované zprávy o finančním stavu jejich společnosti, a to jak v národním, tak mezinárodním prostředí. Audit je klíčovou součástí fungování jejich businessu, a proto jsou naši odborníci nejen zpracovatelé dat, ale hlavně lidi, na které se klient může obrátit s jakýmkoliv dotazem.  
V našem Auditu Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Portfolio klientely zahrnuje významné soukromé klienty, a to jak podnikatelské, finanční instituce či neziskový sektor. 

Chcete se přidat k naším odborníkům z oddělení auditu, abyste zvýšili své znalosti případně se staly statutárním auditorem při KA ČR?

Dejte nám o sobě vědět a přidejte se ke skupině PKF APOGEO v oddělení auditu.

Na čem budete pracovat?

  • Provádění statutárních auditů individuálních účetních závěrek a konsolidovaných závěrek a prověrek
  • Na zpracování auditorského spisu
  • Možnost profilování na specifické auditorské zakázky – finanční instituce (fondy)
  • Na vedení týmu a komunikace zakázek s klientem
  • Spolupráce a odpovědnost vůči manažerovi auditu včetně metodické podpory ze strany manažera (tj. např. auditorské procedury, kvalita kontroly, účetní a metodické problémy při zakázce)

Co nabízíme?

  • Naplno využijete své schopnosti a rozšíříte jejich hranice, jedná se o seniorní pozici s vedením pod zkušenými auditory – příležitost k rychlému prohloubení auditorské kvalifikace
  • Spolupráci s více než 100 odborníky z ostatních oddělení v rámci skupiny, tj. daní, Transakcí a M&A a účetnictví, se kterými budete řešit průřezové zakázky a diskutovat metodické problémy
  • Práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
  • Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu – např. interní školení v oblasti účetnictví a IFRS či auditních procedur, či externí školení v rámci renomovaných vzdělávacích organizacích
  • Přátelskou atmosféru v mladém kolektivu
  • Výuka anglického jazyka v rámci pracovní doby 
  • Podpora vzdělávání (podpora pro certifikaci auditora při KA ČR, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
  • Kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
  • MultiSport karta pro sportovní vyžití
  • Teambuildingové aktivity v rámci skupiny APOGEO
  • Dárkové poukazy od Divadla na Fidlovačce
  • Bonusový systém
  • Příspěvek na stravování
  • Motivační odměna formou průběžných a ročních bonusů
  • Notebook a mobilní telefon
  • 5 týdnů dovolené a k tomu Sick days
  • možnost home-office po dohodě s nadřízeným v případě samostatnosti, schopností řídit zakázku a dobré kvality práce (work-life balance)
  • Nástup ihned nebo dohodou

Co k práci u nás potřebujete?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Zkušenosti v oblasti auditu alespoň 3 roky
  • Znalost účetnictví, orientace v daňových zákonech a v obchodním právu
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • Analytické myšlení, klientský přístup
  • Angličtinu na úrovni B2
  • Řidičský průkaz skupiny B (osobní vozidlo) a ochotu občasného cestování mimo kancelář
  • Výhodou jsou auditorské zkoušky či zájem o jejich složení, který aktivně podporujeme
  • Výhodou znalosti IFRS/IAS a principy oceňování finančních nástrojů dle IFRS/IAS

 

Kontaktujte nás

Odesláním souhlasíte se .

Cookies

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout uživatelský zážitek více efektivní. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
Souhlas můžete odmítnout zde.