csen
Oddělení: Transakce
Praha
Fulltime, Parttime

Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina společností PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.

Naši oborníci z oblasti transakcí dělají všechno pro to, aby klientům byli respektovanými partnery a pomáhali jim v otázkách domácích i mezinárodních transakcí, fúzí, akvizic, přeměn a restrukturalizací.
V našem oddělení transakcí Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše.

Chcete se přidat k naším odborníkům?

Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.

Požadujeme:

  • VŠ ekonomického nebo právního směru
  • předchozí praxi min. 1 rok
  • základní znalost české legislativy a podnikových financí
  • analytické uvažování a schopnosti - práce s výkazy, prověrky společností (due diligence, finanční analýzy)
  • praktickou schopnost starat se o vybraného klienta na každodenní bázi (podnikové poradenství, investiční poradenství, správa a ochrana majetku)
  • znalost daňové legislativy výhodou
  • dobré prezentační schopnosti a schopnosti jednat
  • iniciativu a spolehlivost
  • samostatnost a odpovědnost
  • kreativní a invenční přístup k řešení problémů

Pracovní náplň:

  • Project management – významné projekty napříč poradenskou skupinou - podnikové přeměny, řízené likvidace, ad-hoc transakční poradenství při převodech soukromého i podnikového majetku
  • Key account management ve vztahu k vybraným klientům – podniková i soukromá agenda, řešení nástupnictví, ochrana majetku
  • finanční analýzy, due diligence (prověrky) společností
  • příprava nabídek a samostatná komunikace s klienty a rozvoj klientských vztahů
  • participace na zakázkách v designu firemních struktur, daňového poradenství, auditu a oceňování
  • úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Nabízíme:

  • zaměstnání v silné a stabilní společnosti
  • zázemí prosperující skupiny
  • odpovídající finanční ohodnocení
  •  práci na plný úvazek, případně částečný min. 75%
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
  • dlouhodobou perspektivu
  • školení a vzdělávání v oboru
  • flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
  • Multisport za zvýhodněnou cenu
  • podporu vzdělávání (výuka jazyka v rámci pracovní doby, podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti, výuka jazyků…)
  • teambuildingové aktivity
  • příjemnou firemní kulturu
     

Kontaktujte nás

Odesláním souhlasíte se .

Cookies

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout uživatelský zážitek více efektivní. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
Souhlas můžete odmítnout zde.