Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina společností PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.
Naši oborníci z oblasti transakcí dělají všechno pro to, aby klientům byli respektovanými partnery a pomáhali jim v otázkách domácích i mezinárodních transakcí, fúzí, akvizic, přeměn a restrukturalizací.
V našem oddělení transakcí Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše.
Chcete se přidat k naším odborníkům?
Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.
Požadujeme:
- VŠ ekonomického nebo právního směru
- předchozí praxi min. 1 rok
- základní znalost české legislativy a podnikových financí
- analytické uvažování a schopnosti - práce s výkazy, prověrky společností (due diligence, finanční analýzy)
- praktickou schopnost starat se o vybraného klienta na každodenní bázi (podnikové poradenství, investiční poradenství, správa a ochrana majetku)
- znalost daňové legislativy výhodou
- dobré prezentační schopnosti a schopnosti jednat
- iniciativu a spolehlivost
- samostatnost a odpovědnost
- kreativní a invenční přístup k řešení problémů
Pracovní náplň:
- Project management – významné projekty napříč poradenskou skupinou - podnikové přeměny, řízené likvidace, ad-hoc transakční poradenství při převodech soukromého i podnikového majetku
- Key account management ve vztahu k vybraným klientům – podniková i soukromá agenda, řešení nástupnictví, ochrana majetku
- finanční analýzy, due diligence (prověrky) společností
- příprava nabídek a samostatná komunikace s klienty a rozvoj klientských vztahů
- participace na zakázkách v designu firemních struktur, daňového poradenství, auditu a oceňování
- úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Nabízíme:
- zaměstnání v silné a stabilní společnosti
- zázemí prosperující skupiny
- odpovídající finanční ohodnocení
- práci na plný úvazek, případně částečný min. 75%
- možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
- dlouhodobou perspektivu
- školení a vzdělávání v oboru
- flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
- Multisport za zvýhodněnou cenu
- podporu vzdělávání (výuka jazyka v rámci pracovní doby, podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti, výuka jazyků…)
- teambuildingové aktivity
- příjemnou firemní kulturu